Magija, crna, bjela, visoka

07.12.2007., petak

Nešto za zaštitu

Jednostavna molitva za uklanjanje zlog utjecaja


Jednostavna molitva za uklanjajne zlog utjecaja odnosno čarolije koju je neka osoba bacila na Vas. Čarolija (ova i njoj slične) izgovaraju se za vrijeme klasičnih rituala uklanjanja zlih utjecaja, nad oltarom ukrašenim nekima od biljaka i predmeta koje služe upravo u te svrhe. Za jači rezultat spaljuje se odgovarajući incens.

Spaljujem tvoje čarolije,
Šaljem nazad demone!
Rastapam tvoje zlo,
Sputavam tvoju volju!
Rastapam tvoje čarolije,
Sputavam tvoje zlo,
Kako želim, tako će i biti.
Neka bude, neka bude, neka bude

Kupka za poništenje uroka i nepoželjnih energija
Ovu čaroliju koristite za riješavanje negativne energije, loših dijela, uroka ili radi pročišćenja od bacanja uroka.
U noći nakon punog mjeseca, prije odlaska na spavanje upalite 13 bijelih svijeća. Napunite kadu vrućom vodom (koliko možete podnjeti), dodajte šalicu morske soli, jednu šaku kadulje, jednu šaku lavande, i jednu šaku kamilice. Pomiješajte vodu, sol i bilje u kadi. Skinite odjeću, kleknite ili sjednite ispred kade i ponavljajte nekoliko puta:

Što je učinjeno, učinjeno je
Sada izgubljeno je.
Svako djelo loše
Neka se izbriše.
Obuzmi me, posveti,
Dušu očisti.
Ulazim u prostor sveti,
Duhove slavim.
U blaženstvu i miru boravim,
I radosna/radostan pročišćenje slavim.

Neka bude, neka bude, neka bude

Učinjeno je!

Uđite u kadu i pustite da vam voda očisti tijelo od nečistoća, energija, uroka. Rukama tri puta zagrabite vodu i polijte po čelu i glavi. Zamišljajte da vas voda čisti i blagoslivlja. Ostanite u kadi dok se voda ne ohladi. Ugasite svijeće i pođite na počinak.

NAPOMENA: U slučaju da ste izveli ritual koji želite poništiti i ako je nekome naudio također koristite ovaj oblik čarolije. Samo na kraju rituala dodajte rijeći isprike i žaljenja za učinjenim. Ujutro će vas ponovno prožeti osjećaj blagoslova.


Čarolija zaštite od noćnih mora

Pomiješajte sol i vodu. Počevši sa sjeverne strane svog kreveta u smjeru kazaljke na satu, u maloj količini poprskajte krevet vodom izgovarajući:

Voda i Zemlja,
Gdje ste?
Zaštitu vašu prizivam,
Dođite.
Nek se zlo ne nađe
Na putu gdje stojite.
Pošaljite zvijezde
I mirni san donesite.


Čarolija zaštite punog mjeseca


* Komad nakita koji inače nosite sa sobom stavite u posudu sa izvorskom vodom dan prije punog mjeseca.

Izvorsku vodu potrebno je koristiti iz razloga što ne sadrži nečistoće i energije kao ona iz slavine. Ukoliko niste u mogućnosti nabaviti vodu sa izvora, poslužit će i flaširana izvorska voda u plastičnoj ambalaži ili voda uzeta iz zemlje.

* Sljedećeg dana, navečer, za vrijeme punog mjeseca prstom kružno promiješajte vodu tri puta u smjeru kazaljke na satu.

Izgovorite naglas:



Svijetlo punog mjeseca
obuzmi me,
zaštiti,
udalji od zla.
Slušaj ove riječi s mojih usnica.



* Podignite čašu prema nebu i popijte vodu. Izvadite nakit i nosite ga sve do drugog punog mjeseca.

* Ponavljajte ritual svaki puni mjesec da biste osigurali zaštitu.


Čarolija zaštite od duhova i demona

- (provjerena i vrlo učinkovita)

Otvorite magični krug, prizovite elemente, uđite u krug (više osoba - bolji rezultat, jača čarolija)

Izgovori:

“Čujte me vitezovi prošlosti, vitezovi drevnih zakona. Čujte me mrtvi vitezovi prastarih jezika. Čujte me vitezovi nestali u bitkama, čija je oštrica činila dobro. Čujte me stari vitezovi, čujte me vitezovi izgubljenih duša.

Ove noći vas pozivam. Dozivam vas u pomoć. Čujte me vitezovi, novi zadatak vam je dan. Vaše nestalo tijelo sada duh je. Čujte me vitezovi prizivam vas. Oštricu vašeg duha prizivam. Vašu moć prizivam. Vaš duh zovem. Dođite, slijedite novi zadatak, prizivam vas. Prizivam vas mrtvi, izgubljeni vitezovi. Čujte me i dođite k meni. Čujte me i borite se uz mene.

Zaštitite me od zlih duhova. Kažem vam, borite se u mojim bitkama. Čujte me duhovi izgubljenih vitezova, dođite k meni, budite uz mene. Zaštitite me od zlih duhova.

Prizivam vas. Prizivam vas. Prizivam vas. Prizivam vas…

Neka se moja vojska skupi.

Neka bude. Neka bude. Neka bude.”

Čarolije zaštite
Zamisli trostruki krug ljubičastog svijetla oko svog tijela dok izgovaraš:


“Zaštičena sam tvojom snagom,
po danu i u noći
o Božice snažnih moći.”

Ili:


“Triput idem oko kruga
zlo se nema skriti kuda
samo dobro mi je sluga.”

(Koristi se i kod otvaranja magičnog kruga.)




- 13:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovdje čete nači sve o ograncima i magiji pokazat ču vam kakva je u istinu magija a ne kako ju crkva prikazuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Ovdje če biti neke slike

Siglovi se mogu nači na ovoj stanici





Ankete