Magija, crna, bjela, visoka

14.11.2007., srijeda

Neki stavovi Sotonista

Prvo da kažem nisam ja ovo izgovorio niti napisao ovo su stavovi Sotonista ljudi s kojima sam razgovarao
Evo par stava:

Mi ne podrzavamo niti poticemo zrtvovanja zivih bica u bilo kojem obliku.



- Mi ne gledamo na Sotonu/Lucifera kao zidovsko/krscanski ili islamski koncept zla.

- Mi vjerujemo da je Sotona/Lucifer isti Bog kao i Sumeranski Enki/Ea i egipatski Ptah.

- Mi nismo Laveyani sotonisti jer ne djelimo njegovo ateisticko stajaliste.

- Mi nismo Luciferijani, jer vjerujemo da je Lucifer i Sotona isti Bog.

- Mi ne zlostavljamo Drevne Bogove (Demone) raznim nacinima invokacije i evokacije kao sto su upotreba dvometarskog kruga i Jahvinog/Jehovog imena.

- Mi smo protiv danasnjih programa koji se predstavljaju kao religije da bi kontrolirali svijet; Krscanstvo, Islam i Zidovstvo.

- Mi zivimo u skladu sa zakonima prirode i ne prihvacamo takozvani "krscanski moral", koji je isprao umove ogromnog dijela danasnje populacije.

- Mi se bavimo magijom, zivimo magiju i disemo magiju. Nemamo odredenu vrstu magije kojom se bavimo, jer je to individualna odluka.

- Mi stujemo individualnost i pomazemo pronalasku istog.

- Mi nismo politicki korektni.


- 17:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovdje čete nači sve o ograncima i magiji pokazat ču vam kakva je u istinu magija a ne kako ju crkva prikazuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Ovdje če biti neke slike

Siglovi se mogu nači na ovoj stanici





Ankete